fredag 27 februari 2009

en vanlig dag på jobbet


i veckan hade jag en assistent med mig på praktiken. han heter hugo, kommer från iran och har mycket intressant att säga.



på vägen till jobbet tyckte hugo det var roligare att leka i snön. men vi hade bråttom, så jag fick säga åt honom att skynda sig.










väl på jobbet började hugo dagen med att kolla pressmeddelanden från nyhetsbyråerna.










han ringde sedan några samtal. gäster måste bokas.













efter hårt arbete kopplade hugo av med lite kungamemory med mjölkbönder

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha den bäste assistenten! Kan man nånsin känna sig deppig med han nära? / I-M

Minayoo sa...

Vad sööööt. Jag vill också ha en sån kompis. Hoppas allt e bra med dig:)

Anonym sa...

Hahahahaha åh guuuu va roligt! du räddade min kväll och mina skrattmuskler än en gång ace PUSS