söndag 8 mars 2009

trevlig helg


fredagen inleddes med underbar sjönsång i form av jag vill ha en analytiker, framfört av fredrik olsson på redaktionen. underbar start¨på morgonen


i programmet hade lantz besök av maia hirasawa. hon med cellist framförde south again. ljuvligt värre! detta bäddade sannerligen för en bra helg.




efter jobbet mötte jag upp andrea för after work. det blev bar-hoppande som bland annat inkluderade måltid på little persia. guuuden vad gott det var. rekommenderas starkt!

o
o
på hornstull möttes b la. micke upp för att senare föra kvällen vidare på klubb spiderdogs. oväntat bra. älskar att jag fått in lite livemusik i mitt liv på senare.

lördagen fördrevs med fika på mitt favvofik södervegg med fina fredrik. efteråt råkade jag gå in på sneakers n stuff bara för att konstatera att jag vill ha hela deras skosortiment. craaavings!
o
o
party-arty i hammarby sjöstad på lördag, en trevlig tillställning som sent skall glömmas. tack för denna helg alla medverkande och upp upp för många trevliga att komma!

5 kommentarer:

FruB sa...

Åsa, att jag inte har tänkt på det förut, men du är typ Carrie i Sex and the city. Du är snart journalist, du bloggar, du gillar kläder, skor och smink. Du går på trendiga (?) uteställen och diverse fester och dricker champange. Men min fråga är, finns det någon Mr Big i din stad?

FruB sa...

Fru B alias Petra Björnerbäck

marcus sa...

som att man lyssnar på maia hirasawa och tänker:
varför i helvete har jag inte lyssnat på henne förut?!

djaza sa...

hahaa, vilken underbar jämförelse, även om jag inte vet om jag heeelt kan hålla med... men smickrad såklart!

vad gäller någon mr big, vet man ju aldrig med mig...

djaza sa...

marcus: maia är heeelt fantastisk, dessutom oförskämt vacker.. hrmpf!