söndag 1 maj 2011

fukten

hade jag haft en bild på ett lusthus med fönster fulla av imma hade jag postat den bilden på direkten. men det har jag tyvärr inte.

istället kan jag berätta att umehelgen som vanligt levde upp till alla förväntningar och mer.

vi snackar en lördag fylld med skattjakt. en jakt där skatten för vårt lag utgick på grund av att korvgubben som skulle gett oss vår vinst helt enkelt gått för dagen.

vi pratar också mustiga grönsaksspett på grill.

vi samtalar att kvällen avslutades på det mest fantastiska av vis i ett lusthus där pepp, glädje och dans skapade sådan värme att fönstren immade igen till musikens dunkande. vi buggar imma titanic-stylee minus snusket dårå.

detta värvat med myshäng ett par våningar upp med finaste brudarna.

well, word is bond det var trevligt. säger damen som för andra gånen denna vecka hamnat i första klass. vagn 11 och jag.

Inga kommentarer: