onsdag 16 mars 2011

grop i snön.. snö i en grop

inför söndagens häng i en snögrop nedanför bräntis i umeå hade vi förberett oss på lite olika sätt.


mizzy hade packat boxen och satt på sig sina glittriga färgklickar till glasögon.









jag hade min bearseat säkert fastspänd runt göten.















marina
rockade den lite sportigare looken med äkta afterski-känsla - skidglasögon.











the mag packade sina förnödenheter i en äkta djaza production.










fröken hanna tog med sig sin känsla för snö. samt ett par täckbyxor mot vätan.










madjah hade en tub med baconost i fickan. något som uppskattades av stickan.










edvin
hade medhavd gin och verkade väldans nöjd med det.

4 kommentarer:

Marina sa...

Hahaha! Underbara kort som återspeglar den större delen av dagen! :P
Repris nästa gång du är hemma!

Jonna sa...

Fan va nice ni verkar ha haft det, var och förlustade mig i Hufvudstaden men det ser ju jag det att det måste blir en favorit i repris på det här när jag kan vara med :)

Maja sa...

HEMLÄNGTAN! ÅNGEST!

djaza sa...

marina: jajajaaaaa!!! jag är tillbaka i påsk. då kör vi!

jonna: ja, du måste vara med! påsk, som sagt.

maja: kom hit snart hörrni så gör vi umeåhistoria i örebro!