onsdag 27 maj 2009

lediga vårdagar

besökte proppen och tobbe i helgen.
var? HÄSSELBY!! såklart.

mängda god middag bjöds det på. sedan bar färden mot sickla för födelsedagsfest.

tema: deutschland. alles klar!





proppen stylade vi stiligt ut till techno-bierfrau kvällen till ära.


själv jobbade jag en mer old school-look. --->




djaza blev helga för en kväll och succén var ett faktum. ett litet tips bara för er som ska gå på temafest: reka lite innan ungefär var nivån på utklädnad kommer ligga för övriga festdeltagare. ett tips, som sagt.

min pepp att fara på oktoberfest har för övrigt aldrig varit större än efter detta party.

releasefest i tisdags på riche för daltones nya singel dum i huvet. backning fick han från mächy

alla var där, som ni förstår.

tråkigt bara att konserten inte varade längre än två låtar.


i övrigt packar jag mest i hop mitt liv, lyssnar på progg och drömmer mig bort till den tid som en gång var.




Inga kommentarer: