måndag 16 mars 2009

komprimerad vecka

uppsala igår och det kändes som våren nått stan. sol, ljummet och härliga vibbar. slet på mig sojglajjorna så fort jag en solstråle nuddat min panna. gäller att passa på...

väl i uppsala pysslade jag lite. -->

veckan i övrigt har varit intensiv jobbmässigt, men kul! på måndag kom jonas leksell från myror i brallan till lantz-studion och hjälpte reda ut ett och annat när det kom till igelkottsbajs.

onsdag, lill-lördag fick jag vara stor-kulturell mitt på arbetstid och gå på premiären av psykakuten på kilen i kulturhuset. allt i researchsyfte såklart...

roligt och ganska flummigt är summan av det hela! efteråt kom olle sarri och psykologen anette erosenius till nordegren-studion.

fredag var musik x 3 i lantz i p4. olle ljungström och simon norrsveden (hans blogg är lovely) spelade fagert. dessutom spelade fredrik såklart veckans låt. bäst hittills i min mening. har haft den på huvudet hela helgen. vitt vin och newsmill.

fredagkväll betydde after work. denna gång med den besökande fadern. vi gick på berlin på skånegatan. luved it!

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså förlåt, men nu är du min idol på riktigt, Åsa! Du har ju världens coolaste praktikplats (jag gillar lantz i p1 skarpt) och dessutom ska du åka till peking helt appropå, good on you! man kan ju hoppas att det händer något spännande i Göteborg snart... Kram!
PS: dessutom hånar ordverifieringen mig genom att skriva "hullet" rakt i mitt ansikte