måndag 5 juli 2010

en helg av rang

inte nog med att mor kom och förgyllde min helg med sitt vara, hon propsade även på en skärgårdstur. så jo jo, skärgård blev det i sannerligen finnhamn närmare bestämt. den obeskrivbart soliga dagen avnjöts på en klippa. detta följt av det första sverigedoppet för i år.

now usually i don't do this, but...
maten var så jävla god att jag fan tog kort på den. ja, och nu la jag upp bilden här också.










efter hemkost till hammabyhöjden väntade en kväll i goda vänners lag på söder. blev dock varse om att man aldrig, aldrig mer ska vistas på en av medborgarplatsens uteserveringar. detta om man vill undvika att stöta på idioter till dörrvakter, that is.

fjärde juli spenderades i en trädgård uppbunkrad till tusen med grill och allt som hör därtill. hade klätt mig star spangled dagen till ära.

den söta poolen med öl fick mig att nynna på roffes line hela kvällen:

för roffe ruff är ingen blyg viol. jag ligger halvnäck och bärsar i en baby pool..


tack gode gud lyckades jag hålla mig från att lägga mig i poolen, även om tvångstankar ville få mig till det.



det var inte heller bara grillolja som avhandlades på grillpartyt. även några kända oljecitat slank med som pricket över i:et.


Inga kommentarer: