torsdag 28 april 2011

påsken och jag

påsken spenderades som sig bör i mitt ljuva ume. det blev massa häng i stugan. bastu på det, check! bad bland is, check för andra, icket för mig.en hel del mys och gos i goda vänners samt ett green skateäventyr.

sen inträffade också såna saker som aldrig händer här i örebro - jag sprang in i folk jag känner!

i övrigt var väl det närmaste jag kom jesus denna helg bilden på isaac hays som moses. men det är iofs inte fy skam det heller.

ja, där har ni det.
lite bilder på det? javisst!














påsken är ju så underbar eftersom den skapar två kortveckor i en smäll. men med korta veckor kommer ju färre dagar att trycka in allt på. hets.

var i stockholm i går på kurs i sociala medier. fokus på facebook och twitter. skönt att vi fick den infon. för det sverige behöver är fler journalister som twittrar. haaa haaa

imorn blir det umeå igen. för detta krävs 9 1/2 timmes resa. två tåg och en buss. framme 0.30. längtar till allt det. men oj vad man hinner plöja p3dokumentärer. snart kan jag allt om allt. längtar till det med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, hann det där ögonblicket förevigas!

djaza sa...

självklart!! finns alltid en paparazzi i buskarna när jag är i farten ;)