lördag 4 oktober 2008

moppa bort din medsysters cancer

jag undrar om det inte är höjden av sexism då man tillverkar ett rosa moppset till försäljning i syfte att stödja bröstcancerfoskning. all for a good cause. det svenska folkhemmet bli rent och bröstcancer botas dessutom blir det ju roligare att utföra obetalt hushållsarbete ju piffigare MOPP man har! Wiii!

tack wileda! jag ska skura mitt hem bort från skammens damm och ställa mig i dörröppningarna föreställandes ett ajax-x, likt den lyckliga tremorsbarn på landet jag önskar att en dag få bli!


just det, glömde jag nämna att det är vanligare att kvinnor ur arbetarklassen oftare missar sin mammografiundersökning? arbetarklassens kvinnor, ni vet de som vanligtvis inte har råd med hushållsnära tjänster. men en mopp kostar väl inte mer än en hunka...

Inga kommentarer: