onsdag 7 april 2010

eeeehhh....

ska jobba i stockholm i sommar och ingen är lyckligare än jag för det. vill gärna ha någonstans att bo då, så jag kollar på blocket lite nu och då om det finns nåt trevligt att hyra.

annonsen jag träffade på idag visar med all önskvärd tydlighet att bostadsmarknaden till hör uthyrarna och deras villkor.

Hyr ut min etta på 26 kvadrat söder om söder med 3 min till T-bana eftersom jag ska plugga 1 år på annan ort. Vill endast hyra ut till tjej mellan 20-35 år och att du har långa naglar som du kan skicka bild på innan du kommer och kollar på den. Helst fransk manikyr. Du ska inte vara rökare eller ha djur då jag är allergisk. Så tveka inte att höra av dig om det passar in på dig!

Vill du så hör av dig med en bild på dig och dina naglar.

snälla låt detta vara ett skämt. vill inte gå miste om ännu en bra lägenhet för att jag biter på naglarna.

2 kommentarer:

Brosef Stylin' sa...

HAHAHA! sjukt...
hoppas det löser sig med lyan dock.
Lycka till!

djaza sa...

tack, tack!

efter ett antal besök på blocket blev jag mer än mörkrädd för stockholms bostadsdjungel... som tur var har jag en god väninna i söderort som släpper in mig i sitt hem. blir mysigare än att bo själv.

hoppas vi ses i sommar, är så taggad på ytterligare en sommar i storstan!