söndag 4 oktober 2009

pearl swag!

drömde natten till tisdag, förra veckan att jag lät en kirurg skära bort delar av mina blygdläppar. alltså ett intimkirurgiskt ingrepp vid namn labiaplastik. ofta är målet med dessa operationer barbiedoll-looken. det vill säga att skulpturera underlivet att efterlikna de muttor som vanligtvis figurerar inom mainstream heteroporren. rosa och nätt.

när jag kom till jobbet på tisdag morgonen kände jag mig fortfarande stympad efter den mycket verklighetstrogna drömmen. varpå jag avreagerade genom att tala ut med en kollega. resultatet av det samtalet kan du lyssna på här: lantz i p1 (spola 11-12 min in). där diskuteras även bolitas, eller beadings. när män låter olika föremål, främst kulor eller pärlor opereras in under deras hud på penisen. av omkrets och/ eller njutningsskäl.

å på tal om pärlor... här är mina tre senaste creations. ananasarna beställdes av marjan. den bruna som är den största hittills fick mats.







å boomboxarna fick proppen.
tack för en ljuv vecka i hässelby!

dessutom: maskinen - dansa med vapen finns på spotify.

kommer att tänka på spice up your life med spice girls när jag hör den. avgör själv om det är något gott.

1 kommentar:

Afson sa...

Du är grymt duktig Åsa! Starta eget maybe baby...?